Siden starten den 1. januar 2023 har vores team på StartHubKitchen i Kolding arbejdet for at bringe iværksætterdrømme til live.

3. maj 2024
Tanja Marek

Er du mad-iværksætter, så har du nu mulighed for at komme i et gratis 6 mdr. forløb, hvor du sammen med en mentor får sat retning for din drøm, og få den omsat til konkrete resultater.

På forløbet undersøger vi markedet for dit produkt, finder den rette målgruppe og ser på produktets potentiale. Du kommer til at udvikle dine første produkter, vi tester det blandt kunderne og får deres feedback, da vi tror på, at testning og feedback er nøglen til at skabe succesfulde forretninger.
Derfor åbner vi dørene til vores KitchenHUB (madcontainer) og inviterer kunder og interessenter ind for at smage og give deres værdifulde input.

StartHubKitchen er støttet af Fonden House of Innovation i Kolding, der gør det muligt for os at tilbyde håndholdt hjælp til iværksættere i hele 6 måneder. Projektet drives af Annette Møller Therkelsen, der også er mentor på forløbet. Annette har selv startet virksomheden Nord Concepts ApS og står bag Multifoods.

Indtil videre har tre virksomheder været igennem et forløb

M-Pho:
Vi har arbejdet sammen med en iværksætter, der ønsker at revolutionere juicemarkedet med sunde, bæredygtige og økologiske produkter. Vi har hjulpet med at finjustere produktet, finde målgrupper og få de første kunder.

Bagestunder:
Bage-kit til voksne og børn: En iværksætter har skabt et sjovt og lærerigt koncept inden for bagning. Sammen har vi opstartet markedsføring, produktudvikling og i det hele taget håndholdt hjælp til det at starte en virksomhed op for første gang. Konceptet har været i luften siden efteråret 2023

Tangoplevelser: Vores tredje iværksætter har kastet sig ud i at introducere spændende tangbaserede oplevelser. Vi har hjulpet med indledende idégenerering og produktudvikling.

Drømmer du om at blive Mad-iværksætter?

Er du interesseret i at høre mere, kan du kontakte Jakob Westphall hos Business Kolding eller sende en mail direkte til amollert@gmail.com - og lad os hjælpe dig med at nå dine iværksættermål.